torsdag 1. april 2010

Om rødvin og gode kameratar


Ka kan eg sei. Rødvin er godt, noken gonger i små mengder - andre gonger i enorme mengder. I kveld er det førstnevnte som passer. Ein god kamerat er på besøk hjå oss på Hellesøy (ENDELIG!!!!?!!?!?). Han tok med seg ein rødvinskagge (treliters pappvin). Vanlegvis kjøper eg ikkje pappvin, uten at det er noen arrogante eller andre liknande grunnar til at eg ikkje kjøper det. Men denne kom som kasta på meg. Eg er ein vinelsker, og i dei siste månadene har eg hatt ein hang for Californske viner. Zinfandel og andre viner med Zinfandel-drua. Men attende til pappvinen. Canaletto Primitivo heiter den, og den koster ikkje meir enn 350 kroner (ca).

Eitt ord:

KANON!

Det var berre det eg ville seia i kveld. Kva er din favorittvin? Kommenter då vel!

6 kommentarer:

  1. Finst som flaske og - så er det sagt! Og god? Jepp!

    SvarSlett
  2. Og noen venter på invitasjon ;)

    SvarSlett
  3. hmm. Eg skulle gjerne invitert herr eller fru Anonym, men eg kjenner ingen med det navnet :-)

    SvarSlett
  4. http://www.imdb.com/title/tt0144117/5. april 2010 kl. 22:15

    Tenk deg litt om :)

    SvarSlett
  5. vel, kjære Herr Anonym. Eg har kanskje feila akkurat på det punktet, og burde kome med ein invitt. Vel. Det må eg gjera noko med. Eg har jo tross alt ein film som er din ;-)

    SvarSlett
  6. Bra jobba ser frem til invitasjonen :)

    SvarSlett