mandag 9. mars 2009

Der var eg på nett.

For dei som ikkje veit kven eg er, så har eg lite som freister på bloggen akkurat no. Men det kjem kanskje noko. Ein debatt eg var inne i på førre vekes tur til New York, var om journalistar kan og bør ha eigne bloggar. Ein kollega av meg, Astrid Meland, har eigen blogg. Samstundes arbeider ho i Dagbladet.no. Eg meiner journalister bør ha fullt høve til å ha sine eigne bloggar. Journalistar er på jobb mange timar i døgeret, og me skal då vera uhildra og objektive frå A til Å. Difor kan det ofte vera forløysande å ytra sine eigne meiningar på ein blogg. Kva seier DU?

3 kommentarer:

  1. ja koffor ikkje,blogging kan jo ikkje være for alle andre enn dokkar avis-folk ;-) måtte bare skrive noe siden eg e foreløpig eneste følger av bloggen din ;-) syns i vei,du har jo mye med fritid ute i havgapet ;-)

    SvarSlett
  2. Enig enig enig med deg eg Kai !

    SvarSlett
  3. Det er godt, min gode ven. Me ringes snart, for å avtala dato :-)

    SvarSlett