lørdag 14. mars 2009

Minnestund på internett



Ein ungdom frå Øygarden gjekk tragisk vekk i førre. Det gjekk ikkje mange dagane før nokon i næraste familien laga ei minneside på Facebook. R.I.P-meldigar hagla inn frå dei som kjente han og dei som visste kven han var. Her kan ein melda seg på gruppa, og følga utviklinga i minnegruppa, som ein kan med alle andre grupper.

Det slo meg då eg kikka på denne sida at det må vera mange som gjer dette for sine næraste som døyr frå ein. Eit kjapt søk på fjesboka, avdekka meir enn 500 treff på R.I.P. Det er ganske mange for eit umiddelbart søk. Medan næraste familie tek farvel med sine avdøydde i ei minnestund, får så mange fleire moglegheita til å gje ei siste helsing til den personen som er avliden. Det tykkjer eg er svært flott, og ser med svært positive auge på den «nye» forma for minnestund.

I det høvet eg refererer til, har personen som oppretta gruppa, lagt ut bilete av vedkommande. Ein får moglegheita til å vera der inne. Sjå på bilete og lesa om personen ein har mista.

Dette er kanskje noko som har vore vanleg ganske lenge, men eg har ikkje sett det før no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar