tirsdag 10. mars 2009

MySpace skråsikker på eiga nettside

Jeff Burman i MySpace meiner 106 millionar brukarar seier alt om populariteten til nettsamfunnet.
NEW YORK: Det var ein sjølvsikker Jeff Burman frå MySpace som presenterte nettsamfunnet for ein fullsatt sal under Magazines 24/7 konferansen i New York førre veke.
– Me representerer både mikro- og makrosamfunnet. 99 prosent av alt det me presenterer på MySpace er kva brukarane vil ha, seier marknadssjefen i MySpace til Jessi Hempel, som intervjua Burman under konferansen.
Han var lite viljug til å snakka om Facebook, som er den argaste konkurrenten til MySpace.
– Me er meir innhald, kultur og ein kontakt mellom folk. Facebook er meir det siste, sa ein motviljug Jeff Burman til forsamlinga.

Nær fem timar månaden
Den gjennomsnittlege brukaren av MySpace er på sida 4,5 timar kvar månad.
– Brukaren vert sittande lenge når han er på sidene våre. Ein vert ført langt inn i MySpace-verda - langt langt inn, smiler Burman.
85 prosent av alle brukarane av nettsamfunnet er over 18 år. 40 prosent av desse er mødre.
– Mange av desse nyttar MySpace til å sjekka opp kva borna føretek seg. Dei deler bilete og held kontakten med kvarandre, seier marknadssjefen.

Finanskrisa gjev auke
Etter at finanskrisa slo inn over det amerikanske kontinentet, har stadig fleire amerikanarar flykta inn i det virtuelle universet. MySpace har opplevd ei kraftig auke dei seinare åra, og Jeff Burman meiner krisa har mykje av skulda.
– Tidene gjer at folk leiter etter noko å flykta til. Fleire arbeidsledige sørger óg for auka trafikk, seier Burman.
Han legg til att billeg underhaldning gjer det enklare å logga seg på oftare.

Syndikalisering
MySpace er ikkje berre populært blant private brukarar. Næringslivet har óg sett verdien i å nytta seg av nettsamfunnet.
– Mange selskap syndikaliserer seg gjennom MySpace, seier marknadssjefen.
Han legger til at:
– Its about making friends and money with sosial networks.
Sjølv har eg aldri hatt nokon gode erfaringar med MySpace, sjølv om eg har laga meg ein konto der. Eg brukte den vel berre eit par gonger.

Vert det for mykje nettsamfunn å velga mellom, eller bør me ha eit stort mangfald av nettbaserte samfunn?

Eg er open for debatt. Sjølv elsker eg og hatar Fjesboka. Eg er inne der støtt og stadig, men tykkjer det er ein fæl måte å nytta tida på.

1 kommentar:

  1. Dette kan vera interessant å ta med i debatten, at MySpace har gitt opp Noreg...

    http://730.no/blog.aspx?newsId=1593

    SvarSlett