fredag 13. mars 2009

Eg skal beatblogge for Vestnytt

Kommunestyret i Øygarden, Ordførar Olav Martin Vik sit ved dirigentbordet med ryggen til. Foto: Kai i Vestnytt

Eg nærmer meg ei løysing, ei spanande og i vår region - eit innovativt kvantesprang. Etter at eg fekk høyra om beatblogging, og debatten som har pågått i mediekrinsar i Oslo, har eg snakka med nyhendeleiaren min for kanskje å prøva meg på direktekontakt med lesarane våre via denne bloggen.

Då snakkar eg om direktekontakt under eit kommunestyremøte i Øygarden. Frå før sender Radio Sotra direkte frå møtet, men det er kontakten mellom interessert lesar og meg som refererande journalist er eg interessert i. Eg veit ikkje når dette kan koma i stand, men eg er sikker på at me skal få dette til.

Om ein skal gjennomføra eit slikt prosjekt, så må ein annonsera dette godt på førehand, både på eigne nettsider i Vestnytt og via printutgåva. Eg føler leiinga er positiv til eit slikt prøveprosjekt, som vil føra lesaren endå nærmare journalisten i ein hektisk situasjon.

Beatblogging, so det så fint kallast, er blogging undervegs på eit møte eller ein annan happening. Journalisten legg då ut kva som skjer, kven som seier kva og bilete ut på bloggen sin etterkvart som møtet finn stad. Samstundes kan den ivrige lesaren følga med på møtet (i mitt tilfelle kommunestyremøtet), og koma med innspel og spørsmål. Denne typen formidlingar gjev store moglegheiter for både journalist, lesar og dei involverte politikarar. Det kan verta ein utfordring, men HEY. Ingenting er umogleg, det tar berre litt lenger tid!

2 kommentarer: